Groot nieuws voor Nederland! Vanaf midden november kreeg de papiermarkt er namelijk iets Xtra praktisch bij! Sterk keukenpapier dat al even bestond, maar nu vernieuwd werd en Xtra sterk en effectief is. Tijd dus voor een grondige relaunch!
Wat maakt de nieuwe Nalys Xtra nu zo… Xtra?
22% meer absorptie
10% meer waterbestendig en scheur-proof
dikkere vellen
pluist niet
ecologische verpakking
Overtuigende USP’s dus… Maar hoe krijgen we die kritische Nederlandse markt, die geen fan is van verandering, ook mee? Superkraft to the rescue!
Om het verhaal achter Nalys Xtra nog meer met de wereld te delen, gingen we op zoek naar influencers die helemaal bij de waarden van Nalys pasten.
Doutzen Kroes is je waarschijnlijk niet onbekend, maar ken je ook Rens Kroes al? In Nederland is het zusje van Doutzen ondertussen ook al een waar fenomeen dankzij haar Instagram-pagina met eindeloze kookinspiratie. De perfecte match voor Nalys Xtra dus! En net zoals Rens, is ook Eva Koper actief in de keuken. Zij deelt volop haar eigen lactose-vrije en gezonde recepten. Influencermama Pauline Wingelaar tenslotte focust zich dan weer meer op creatief knutselen met haar kleintjes.
We vroegen deze 3 inspirerende dames om een vrolijke Reel te maken waarin ze tonen hoe Nalys Xtra hun leven een tikkeltje makkelijker maakt.
De grand finale in januari… Wat vinden mensen nu eigenlijk echt van Nalys Xtra? We sturen 75 Nederlanders een testpakket op en laten hen hun zegje doen en authentieke social content maken. In het pakket zit een kookboek van Rens Kroes, enkele Nalys producten en een leaflet met een scannable QR-code. Die gaat rechtstreeks naar de website van Nalys waar ze een review kunnen achterlaten. Het enige dat je hoeft te doen om Nalys-tester te worden? Nalys volgen op Instagram en een privéberichtje sturen. That’s it!
Een social campagne beginnen met een luchtige woordspeling is altijd een goed idee. We creëerden daarom een advertentie gericht op awareness met de tekst ‘We hebben nieuws, Xtra goed nieuws’. Het doel? Naamsbekendheid creëren bij nieuwe klanten en trouwe fans op de hoogte brengen.
Om de USP’s duidelijk in de kijker te zetten, maakten we vrolijke animatiefilmpjes die we twee weken lang gebruikten voor A/B-testing. De best presterende video, lieten we nog een maand langer lopen als advertentie.
Hierna volgden ook nog verschillende traffic ads: 1 algemene ad en 1 ad die je rechtstreeks naar je favoriete retailer doorverwijst. Handig, toch?
We hebben dus heel wat grote plannen voor Nalys… Of zoals wij het graag noemen, Xtra grote plannen. Lanceer jij binnenkort ook een nieuw product en weet je niet hoe je dit met de wereld kan delen? Hit us up!
Ons kantoor
Ferdinand Lousbergskaai 106/20
9000 Gent
België
hello@superkraft.be
+32 9 330 07 33