Nieuwe, natuurlijke website voor Nalys

    Prominente aanwezigheid op Instagram & TikTok? Yes! Maar je website blijft natuurlijk nog altijd hét ultieme uithangbord van je merk en weerspiegelt je merkpersoonlijkheid. Het is bovendien het middelpunt van de online aanwezigheid van je bedrijf. Alle sociale media kanalen en advertenties sturen verkeer voor meer informatie door naar je website. Het is eigenlijk heel simpel! Als jij een website opent en denkt “oei…”, dan bestempel je het merk meteen als ongeloofwaardig.

    Nalys staat voor actieve creativiteit, trendy texturen en duurzaamheid, geïnspireerd door de natuur. Deze moderne frisheid willen we overbrengen via de website.

    Uitdagingen

    • Lage product-
      visibiliteit

    • Website structuur (v.b. Te veel keuzemenu’s)

    • Klantenservice

    Doelstellingen

    • Awareness creëren

      A: brand awareness
      B: product awareness

    • Engagement stimuleren

    • Community opbouwen

    Concrete to do’s

    • Digital Brand Identity definiëren

    • De UX van de website verbeteren

    • Engagement verhogen

    • Koopoverweging vergroten

    De basis

    Het oog wilt ook wat. Daarom beginnen we bij het begin: een visueel aantrekkelijke homepage die alle kernwaarden van het merk samenvat en ook logisch opgebouwd is. Tijd? Die hebben we niet. Dus als je bezoeker moet zuchten, wachten, zoeken en scrollen voor die de nodige info kan vinden, haken de meesten al af.

    De eerste indruk representeert hoe Nalys zich effectief wilt positioneren op de markt. Mooie beelden van de natuur, prikkelende artikels en een logische menu staan aan het begin van een aangename user experience. Deze structuur is het resultaat van een uitgebreide technische en functionele analyse.

    Toegevoegde waarde

    Google Analytics hielp ons om te ontdekken welke artikels goed gelezen werden en dus een meerwaarde bieden. Al 2 jaar niet opengeklikt? Onverbiddelijk salut! Nalys wilt niet enkel producten verkopen, maar ook klanten helpen en inspireren. Op die manier push je niet gewoon de producten in your face, maar creëer je echt een identiteit die deel uitmaakt van een community. Brand engagement? Check!

    Het gebruik van interest-based cookies, zorgt ervoor dat de bezoekers specifieke content op maat te zien krijgen. Paniek in de keuken, je zoekt regelmatig naar recepten? De site helpt je en inspireert je met de lekkerste gerechten! Alle teksten werd herschreven om een vlotte leeservaring te garanderen. SEO & SEA friendly, uiteraard. Deze vlotte ervaring verzekeren we ook mobile, aangezien alles mobile first designed is. Scrollen & lezen doen we vooral on the go!

    Rate & review

    Wat onderscheidt Nalys toilet -en keukenpapier nu exact van andere gelijkaardige merken? Dat laten we de gebruikers beoordelen! Op elke productpagina kunnen bezoekers een rate & review achterlaten. Geen simpele droge score, maar wel eentje verdeeld over 3 elementen: zachtheid, prijs/kwaliteit en de 5 lagen. Menselijke reviews maken een merk geloofwaardig en overtuigen potentiële klanten om voor jouw specifieke merk te kiezen.

    Google beloont goed opgebouwde sites die veel traffic genereren! Je ziet onze site dus zéér binnenkort (terwijl je scrollt op de wc?) verschijnen ;-)

    Geen idee hoe je jouw sprankelende merkpersoonlijkheid succesvol moet overbrengen op je website? Contacteer ons!

    Werk Met
    Superkraft